در درازا روز چند بار سراغ گوشی تان می روید که شمار لایک ها یا فالوهای اینستاگرام تان را چک کنید ؟ این روزها  نزدیک  غیر ممکن است که در یک شبکه اجتماعی یک اکانت بسازیم اما پیگیری این نباشیم که فالور بیشتری داشته باشیم یا تصاویر و متن ها و خلاصه محتوایی که منتشر میکنم دیده شود و مناسب شود !

 

مگر میشود از این حجم هورمون های شادی که با دید لایک ها و فالورها در بدن مان تولید میشود بگذریم ؟!

 

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

 

شاید هم به تازگی تصمیم گرفتید یک اینفلونسر بشوید و یا از طریق اینستاگرام و شبکه های اجتماعی سایر میلیون میلیون پول در بیاورید و به جای چرخ زدن بیخود و بی هدف در شبکه های اجتماعی از آنها کسب در آمد کنید .

 

به هر حال به هر هدفی که از اینستاگرام کاربرد میکنید بی گمان همنشین دارید دیده شوید و سرشناس شوید و این بی گمان به همان آسانی ای که اندیشه میکنید نیست و باید راهکارهایی را بلد باشید و در کنار آن به چهره همیشگی و منظم فرآوری محتوا کنید

 

در اینجا می خواهیم با هم در باره  12 تاکتیک افزایش فالور و لایک در اینستاگرام گفتگو کنیم :

 

12 تاکتیک تولید محتوای اینستاگرام

تاکتیک 1 تولید محتوای اینستاگرام  –  برای 12.6 % جذب اغلب مخاطب حتما از هشتگ استفاده کنید

شاید هنوز هم شما به اهمیت هشتگ ها در شبکه های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام پی نبرده باشید و توجه به این مساله نکنید که باید برای هر پست یک تعداد مشخص و محدودی هشتگ در نظر بگیرید ( خواهشمند است در این باره افراط نکنید چون نتیجه عکس میگیرید !)

 

تولید محتوا و هشتگ گذاری در اینستاگرام

 

همانطور که پیدا شدن محتوا و نوشتار ما در موتور جستجوی گوگل با واژه ها کلیدی و یا جستجوی جستار مورد نظر برای مخاطب امکان پذیر است در اینستاگرام هم هشتگ ها هستند که می توانند به مخاطب کمک کنند که بر اساس موضوعی که جستجو می کند ما را پیدا کند .

 

وقتی شما به عنوان مثال هشتگ #آموزش _تولید _محتوا را می زنید . تولید محتوا در اینستاگرام یعنی چه؟ تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ هر کاربری که به فرآوری محتوا علاقه داشته باشد و این هشتگ را در نوار جستجوی اینستاگرام جستجو کند می تواند تمام پست هایی که شما نوشته اید و در وابستگی با فرآوری درونمایه هستند را ببیند .

 

هر پستی که کمینه یک هشتگ پیوسته با سوژه کپشن داشته باشد می تواند 12.6 % بیننده بیشتری را در اینستاگرام نسبت به پست های بدون هشتگ جذب کند . بعد اگر می خواهید در اینستاگرام لایک اکثریت داشته باشید ، از هشتگ گذاری چیره دست آغاز کنید.

 

اما خواهشمندم در هشتگ گذاری زیاده روی نکنید!

 

درست است که اینستاگرام به شما اجازه میدهد تا بیشینه 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید اما بهتر است


akhbar tecnolozh13 اینستاگرام ,  ,هشتگ ,محتوا ,تولید ,ها ,در اینستاگرام ,شبکه های ,تولید محتوا ,های اجتماعی ,کنید   ,تولید محتوای اینستاگراممنبع

هرآنچه از سیستم‌عامل iOS ۱۴ انتظار داریم

سئو محتوای سایت

دوربین گلکسی +S11 از ترکیب 9 تایی پیکسل ها و زوم اپتیکال پریسکوپی بهره می برد

طراحی سایت ارزان با وردپرس

فهرست بدترین پسوردهای سال 2019 منتشر شد

لپ تاپ اچ پی Elite Dragonfly با عمر باتری ۲۴ ساعته رونمایی شد

یک دهه با تیم کوک؛ موفقیت مالی اپل به قیمت حذف نوآوری

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شخصی جهت انتشار سجاد میرابوالقاسمی موراتا فروش سنگ عقیق خطی کسب درآمد از اینترنت|مانی فرام وب وبلاگ صنم شرکت اسب زر panjarehvistabest اجناس فوق العاده وبسایت دکتر محمد ابراهیم زاده چناری