در این مطلب می خواهیم در مورد اینکه چرا باید پیج اینستاگرام داشته باشیم؟ (برای کسب و کارها و موارد اقتصادی) توضیحاتی را برای شما ارائه نماییم . زمانی که در حال بازدید در اینستاگرام می باشید با صفحه هایی رو به رو می‌ شوید که علاوه بر دکمه های عادی تمامی صفحه های اینستاگرام، دکمه های مسیریابی و تماس آژانس دیجیتال مارکتینگ آوش تک و ایمیل هم در بالای آن ها قرار دارد. این پیج ‌ها در واقعیت از حالت عادی به حالت بیزینس تبدیل شده اند. پیج بیزینس اینستاگرام به نوعی از صفحه ها گفته می‌ شود که در پسندیدن کسب و کارها پیمان می گیرد و اطلاعات زیادتری را نسبت به حساب های معمولی در گزین کردن مالکان سوداگری می گذارد.

 

مدیریت پیج اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام پروفایل برای کسب و کار بسازیم؟

 

برای دارا بودن یک صفحه ی سوداگری در اینستاگرام، لازم می باشد تا اقداماتی چهره گیرد. نخستین قدم داشتن یک حساب کاربری معمولی می باشد. پس از وارد شدن به برنامه ی اینستاگرام وارد صفحه ی خود شوید. در منوی بالای صفحه ی خود، گزینه تنظیمات را گزینش نمایید. این سرنوشت پیوسته به تنظیمات حساب کاربری اینستاگرام شما می باشد. با اندکی اسکرول به سمت پایین روی گزینه «Switch to Business Profile» کلیک کنید.

 

با این شیوه شما وارد مرحله ی تبدیل حساب کاربری خود به یک صفحه ی بازرگانی شده اید. اول اینستاگرام ورود شما را به « Instagram Business Tools » خوش آمد خواهد گفت و بعضی از قابلیت های به خصوص اینستاگرام برای کسب و کارها تجاریتان به شما یادآوری خواهد کرد . قابلیت هایی مشابه امکان اضافه کردن عدد تماس، ایمیل و مکان دقیق سوداگری شما روی نقشه از آنگونه قابلیت یک پروفایل تجاری در اینستاگرام به احصاییه می رود.

 

با تبدیل صفحه ی معمولی به بازرگانی چه قابلیت هایی در اختیار شما پیمان خواهد گرفت؟

 

پس از تبدیل یک پیج معمولی اینستاگرام به یک صفحه ی تجاری ، شما به همه ی امکانات برای بازرگانی در اینستاگرام دسترسی پیدا پیدا می کنید. علاوه بر دکمه های ارتکسبو پیشه در اینستاگرامباطی در بالای صفحه اینستاگرام، اطلاعات آماری دقیق و به خصوصی در کمر بستن شما قرار می گیرد.

 

در ذیل هر پست بخشی با عنوان «View Insight» اضافه می شود که با وارد شدن به این بخش اطلاعات ریزبین ‌تری از میزان اثرگذاری مطالب شما به شما نمایش خواهد داد . فهرست کامل این اطلاعات به شرح پایین می باشد:

 

میزان لایک های هر مطلب

تعداد پیام های ارسال شده برای هر مطلب

تعداد افرادی که پست شما اندوخته کرده اند

تعداد افرادی که پس از دید پست ، وارد صفحه ی پروفایل شما شده اند

تعداد افرادی که بعد از دیدن پست، شما را تعقیب کرده اند

میزان تاثیر گذاری پست بر روی کاربران


akhbar tecnolozh13 اینستاگرام ,صفحه ,ی ,های ,  ,یک ,صفحه ی ,کسب و ,و کارها ,در اینستاگرام ,می باشد ,اینستاگرام داشته باشیم؟منبع

هرآنچه از سیستم‌عامل iOS ۱۴ انتظار داریم

سئو محتوای سایت

دوربین گلکسی +S11 از ترکیب 9 تایی پیکسل ها و زوم اپتیکال پریسکوپی بهره می برد

طراحی سایت ارزان با وردپرس

فهرست بدترین پسوردهای سال 2019 منتشر شد

لپ تاپ اچ پی Elite Dragonfly با عمر باتری ۲۴ ساعته رونمایی شد

یک دهه با تیم کوک؛ موفقیت مالی اپل به قیمت حذف نوآوری

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حس غم فیلم سازی هنروطبیعت نصب شوت زباله بادوام mihantext | متن های کوتاه و خواندنی تندیس دست و پا آپشن خودرو baser بهترین دستگاه لاغری درمان بواسیر